سلام من اردوان آنوش هستم

اردوان آنوش موسس آکادمی ساخت و طراحی طلا و جواهرت اردوان آنوش هستم.

-این آکادمی برای افرادی طراحی شده که هم اکنون مشغول به کار در صنف طلا و جواهرات هستند (حرفه ای یا آماتور) امّا از درآمد و میزان فروش و عدم توانایی خود در کنترل کسری های طلایشان راضی نیستند و احساس می کنند که لیاقت زندگی بهتری را دارند!

و همچنین این آکادمی برای افرادی نوشته شده که می خواهند زندگی خود را تغییر دهند و دنبال یاد گرفتن مهارتی هستند که درآمدزا باشد و بتوانند به وسیله آن پولدار شوند یا افرادی که دنبال اخذ پذیرش برای رفتن به خارج از کشور برای تحصیل یا کار هستند، امّا تا به حال موّفق نشده و دلیل آن را نمی دانند!

-اوایل که وارد بازار کار شدم، با رویای پولدار شدن یک شبه و علاقه شدیدم به فشن، مد و جواهرات شروع شد. امّا این رویای قشنگ روز به روز با جدی تر شدن زنگی رنگ باخت و کم رنگ تر شد!

مثل هر فرد مستقل دیگه ای رفتم تا از آدم های حرفه ای این صنف کمک بگیرم و تنها جوابی که می گرفتم این بود که بهتره اگه سرمایه کلان و یا آشنا و ارتباط در این صنف ندارم، وقتم را تلف نکنم!!

شاید حق با آن ها بود!

به نظر حرفشان منطقی بود!!! نه سرمایه کلان و زیاد داشتم، نه می خواستم که از خانواده ام کمک بگیرم و از همه مهمتر اینکه در این صنف هیج آشنایی نداشتم تا بتوانم به کمکش به بازار معرفی بشم و خودم را نشان بدهم و اثبات کنم! و نه حتّی مرد این بودم که از ایران بروم و بیخیال مدرک مهندسی مکانیکم بشم و بعد از 4، 5سال لیسانس و 2سال فوق لیسانس از اوّل در کشور دیگری این رشته را به صورت آکادمیک ادامه بدهم!

و اما انتخاب من، اردوان آنوش...

امّا من روش دیگه ای را انتخاب کردم…

روشی که با تأکید بر آن ماهانه سمینار در دانشگاه های معتبر کشور برگزار می کنیم و اعتبار گران ترین سمینار حوزه آشنایی با طراحی طلا و جواهرات در ایران را در کارنامه خود دارم. مدرس دوره طراحی طلا و جواهرات با رایانه در دانشگاه الزهرا، دانشگاه هنر هستم، در چندین آموزشگاه و مدرسه بین المللی تدریس کردم و به عنوان کارشناس این حوزه در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در خدمت عزیزان بودم. عضو هیئت مدیره شرکت Gem Lover ایران و رئیس بخش طراحی و ساخت جواهرات در همکاری با برند ایتالیایی Nam Nam Style بودم.

و حال با افتخار تنها مرکز آموزشی 0 تا 100 حوزه طلا و جواهرات ایران را تأسیس کردم.

دلیل تأسیس این آکادمی تنها و تنها این بود که می خواهم برای خودم همکار خلق کنم!

چرا باید گسترش می دادیم...

روزی در دفترم وقتی از فردی که برای گالری کار لیزر انجام میداد عصبانی بودم که چرا نکته ای ساده را توجه نکرده تا من مجبور به دوباره کاری نباشم! و به این نتیجه رسیدم که کاش به نهار دعوتش کنم و براش توضیح بدم که تنها با اجرای یک دستور ساده و در نظر گرفتن شاید یک یا چند نکته می تواند چقدر در جلوگیری از کسری و پرتی طلای من و سایر مشتریانش مؤثر باشد! امّا مشکل این جا بود که در این صورت بایستی تمام شرکای تجاری ام را آموزش می دارم !! 

نکته ای به لیزرکار می گفتم، نکته ای به اپراتور پرینتر سه بُعدی و …

تصمیم گرفتم که شروع به آموزش نیروهای صفر کنم و از این طریق برای خودم همکار بیافرینم.

امّا همکارانی که چون خودم آنها را آموزش داده ام، دقیقاً همان مطالبی برایشان مهم خواهد بود که برای من مهم هست و روش حساسم.

آرام آرام آموزش ها زیاد شد و مجبور به استخدام شاگردانم به عنوان طراح در دفتر و سپس به عنوان استاد در آموزشگاه ها و حتّی دانشگاه شدم؛ یا برخی از شاگردانم وابسته به علاقه شخصی خودشان و جلسات مشاوره ای که تکی یا گروهی با هم می گذاشتیم به عنوان سازنده در کارگاه گالری استخدام می شدند.

این دوره ها برای زمان حال طراحی شده اند. دقیقاً برای بازار فعلی ایران، بازار فعلی جهان و مشکلات دانشجویان برای اخذ پذیرش و امید به زندگی بهتر در کشوری دیگر.

این یک دوره نیست! یک دستورالعمل است برای موفقیت.

دستورالعملی که ما هر روز در حال امتحان کردن آن هستیم.

و امروز مدرسه رویاسازی ...

در این دوره میخواهیم شما را آماده برای آموزش مهارتی کنیم که می تواند در عین جذابیت بسیار پولساز و آینده دار باشد به این شرط که در مواقع درست به آن توجه کنیم. دنیای جواهرات یا بهتر بگم دنیای فشن و مد، دنیایی است رنگارنگ که در این روزها با تکنولوژی، دانش و از همه مهمتر برندینگ و مارکتینگ گرما خورده است. با سابقه و اعتباری که در این زمینه بدست آوردیم، در هز جلسه از کلاس ها، حداقل 20 دقیقه در رابطه با برندینگ صحبت و بحث میکنیم تا هر چه بهتر و حرفه ای تر وارد بازار شویم و تا آخرین روزها، با افتخار در تمامی نمایشگاه های انفرادی و گروهی، تک تک بچه ها را حمایت و مشاوره می دهیم.

در این دوره ها یاد میگیریم که چگونه با ابزارهای ساخت دستی، طلا و جواهرات بسازیم و آن ها را همچون برندهای بزرگی چون کیا، پرسته، دریس و … که بی شک از بزرگترین برندهای طلای ایران هستند و کار خود را روزی چون شما از ساخت دستی و طراحی آغاز کرده اند، شروع کنیم، با این تفاوت که میخواهیم از تجربیات آنها و بقیه برندها استفاده کنیم و هزاران بار خودمان را به رویاهایمان با کمک و حمایت تیم آکادمی جواهرات اردوان آنوش و شخص خود بندده نزدیک تر کنیم.

با تشکر

اردوان آنوش
اسفند ماه 97

خدمات من

طراحی جواهر

اکثر افراد من را به عنوان طراح طلا و جواهرات می شناسند که البته این کارها با نرم افزار و به کمک کامپیوتر انجام می دهیم.

سخنرانی

سال هاست که در دانشگاه هایی مثل تهران، علم و صنعت، امیرکبیر، الزهرا و ... شبکه ۷ افتخار سخنرانی در حوزه طلا ، جواهرات و برندینگ این حوزه را دارم.

طلا سازی

عشق من و علاقه ی قلبی من ساخت و آفرینش طلا و جواهرات است تا از هیچ زیباترین ها رابه وجود آورم. من عاشقانه طلا سازی میکنم.

برگزاری ایونت و نمایشگاه تخصصی

به کمک تیم خوب و حرفه ای که در کنارهم هستم، برای هنرجویان و سایرین مراکز فروش و... می آفرینیم تا در مسیر کار آفرینی کمکی کرده باشیم.

تیم ما

درخواست مشاوره کسب و کار

برای درخواست مشاوره با ما فرم زیر را پر نمایید.